Co to jest koordynacja ślubu?
Koordynacja ślubu to usługa, na temat której pada wiele pytań podczas naszej pierwszej konsultacji. Bardzo często ciekawi Was, na czym to polega i co dokładnie robię w ramach tej usługi. Dlaczego dziś bierzemy koordynację dnia ślubu pod lupę! 🔎 W tym artykule odpowiadam na najczęściej zadawane pytania dotyczące koordynacji, zapraszam😊
Koordynacja dnia ślubu
to oddzielna usługa, która obejmuje nasze działania w dniu Waszego ślubu. Jeśli do tej pory całą organizacją zajmowaliście się sami, bez problemu możecie skorzystać z tej właśnie usługi, aby w dniu ślubu móc odetchnąć i nie stresować się szczegółami. Nasze działania rozpoczynają się od konsultacji ślubnej, podczas której omawiamy szczegółowo przebieg dnia ślubu i wesela. Po konsultacji powstaje
scenariusz dnia ślubu
który przygotowujemy dla Was na tydzień przed ślubem. Scenariusz dnia ślubu zawiera godzinowy zapis wydarzeń – od przygotowań (makijaż, fryzura, itp.) poprzez przebieg ślubu i wesela (rozplanowanie setów muzycznych i przerw na posiłki oraz innych zaplanowanych elementów przyjęcia). Jak powstaje scenariusz? Na podstawie Waszych oczekiwań i naszego doświadczenia uzgadniamy przebieg dnia ślubu z wszystkimi podwykonawcami. Potwierdzamy godzinę rozpoczęcia przygotowań, przyjazdu makijażystki, fryzjerki. Upewniam się, że to co ustaliliście samodzielnie jest nadal aktualne, a wszyscy usługodawcy stawią się w umówionym miejscu o ustalonej godzinie. Jeśli tego potrzebujecie, przekazujemy im też dodatkowe informacje. Kluczowy jest stały kontakt z managerem sali weselnej, dopilnowanie, czy będą gotowi na przyjazd tortu, kiedy można zacząć dekorować salę i aktualizowanie rezerwacji hotelowych. Przygotowanie scenariusza pomaga też zweryfikować, czy zabawa będzie miała dobre tempo, czy goście nie będą się nudzili i czy skorzystają z atrakcji, które dla nich przygotowaliście.
Co robimy w dniu ślubu?
Dobry scenariusz to połowa sukcesu. Więc jeśli wszystko przed ślubem mamy potwierdzone, w dniu ślubu realizujemy to, co zakłada nasz plan, czyli koordynujemy . Zazwyczaj koordynację prowadzimy w dwójce. W dniu ślubu często trzeba być w dwóch miejscach na raz, więc przydaje się dodatkowa osoba do pomocy. Zwykle z samego rana jedna z nas jedzie na salę weselną i na miejsce ślubu, sprawdzić, na jakim etapie są przygotowania. W tym samym czasie druga koordynatorka jest odpowiedzialna za sprawny przebieg przygotowań Pary Młodej. Dzięki temu możemy szybko zareagować w nieprzewidzianej sytuacji. W czasie ślubu sprawdzamy, czy transport dla gości jest w gotowości lub czy przygotowane konfetti jest zgodne z Waszymi oczekiwaniami, a sala weselna gotowa na Wasz przyjazd.
Jeśli scenariusz dnia ślubu nie przewiduje inaczej, po ślubie obie koordynatorki spotykają się na miejscu wesela i dalej koordynujemy jego przebieg zgodnie z planem. Zazwyczaj koordynacja ślubu obejmuje obecność koordynatorów na przyjęciu do 1:00.
Ważnym aspektem naszej pracy jest to, że jesteśmy dyskretne i staramy się „wtopić” w tło weselne. Obowiązki, które wykonujemy zostają między nami, tak samo jak wszystkie ustalenia. Dyskretnie udzielamy wskazówek gościom i reagujemy w nieprzewidzianych sytuacjach.
Chcesz poznać całą ofertę? Sprawdź tu: Oferta
Ile kosztuje koordynacja ślubu?
W standardowych przypadkach cena bazowa za koordynację ślubu to 4000 zł. Kiedy może się ona zwiększyć?
Dodatkową wycenę wykonujemy w przypadku, jeśli:
dojazd na miejsce koordynacji z Warszawy przekracza 100 km
przeprowadzenie koordynacji ślubu będzie wymagało zarezerwowania dodatkowych noclegów
konieczne będzie zatrudnienie dodatkowych osób do koordynacji (trzeciej osoby lub więcej).